Saturday 26 January 2013

purse ku sayang.

assalamualaikum. harini dah hari ketiga kot purse akui hilang and yang tak boleh blah nya

im still waiting for someone to call me dan beritahu yg purse aku dijumpai.

ceh! dalam mimpi lahh nampaknya. haha. purse hilang ni banyak kena buat

ic pun kena buat baru oleh sebab aku student dia bagi rm60 ja, kalau tak kena sampai 110. 

mana nak cekau duitnya. hmm. kad bank pulak kena rm 12, oleh sebab aku ada dua bank kena lah rm24

lesen pulak kena rm 20, pak cik tu pesan jangan bg hilang lagi.ingat aku nak ke.hmm

sedihnya, rentas duit aku, hope elaun masuk cepat sikit. tolonglah encik encik BPG,

masukan duit cepat sikit,  pergh.. baru aku perasan banyk rupanya benda jadi

aku harap lepas ni takda dah kot, hmm..




ok tukar topik harini mimpi aku pelik sangat, macam macam mimpi.

mimpi alien dalam kapal lah, mimpi ada anak lah n yang paling pelik

anak aku ada nama. MIKHAILA.. aku rasa mesti aku mimpi sebab aku ada stalk perempuan ni

nama anak dia mikhaila n aku pun terabsorb sekali ke dalam mimpi.

habis lahh..nasha ingat lambat lagi engkau tu nak kahwin. tah 10 taun lagi belum tentu lagi,

merancang tapi hanya Allah yang tentukan. 





p/s: shahrul rayyan riezki nama ni kot..(mungkin)

No comments:

Post a Comment