Wednesday 30 January 2013

nenek

2.35 pagi tadi mama mesej, tok perlis meninggal, tapi aku tak perasan, pukul 5.56 pagi ada 6 misscall 

dari abah, then baru aku perasan tok dah takda, first perasaan sedih, sayu but aku tak leh express kan

orang mungkin nampak aku happy but inside me. tak. 

tok..

mungkin aku dan dia tak .'rapat' but still dia nenek aku. benda yg buat aku terkilan bila duit dah cukup

n dia nak g  mekah but tak sempat. semoga arwah tenang di sana dan ditempatkan 

bersama orang orang yg beriman.i will miss you.

ciaq..

atok, hope awak ceria macam dulu. don't be sad, cinta awak dekat tok memang sampai hujung nyawa,

mesti dia hargai.. maafkan saya kerna tidak dapat pulang. i still love you although you don't love me. 


p/s: i love them but i don't know how to show it. bila dah hilang baru aku rasa,, 




No comments:

Post a Comment