Wednesday 1 August 2012

masa

Cakap pasal masa, bagi aku masa yang paling berharga,

masa lalu tak boleh patah balik, apa yang berlaku semuanya akan rugi,

macam aku dulu selalu bankang cakap mama n abah, asyik nak menang ja,

but now, aku rasa baik aku patuh ja, even bab hati n perasaan aku ikut cakap mama n abah,

diorang tak setuju aku dengan dia, diorang bagi berkawan but untuk buat husband mestila tak,

sakit hati tu sakit, tapi pendamkan jelah, dah diorang tak bagi kawan jelah,

tapi dia tak pututs asa, family dia datang merisik,

tapi mama still tak approve, mama cakap if boleh mama nak orang yang kerja kerajaan,

hurmm.. speechless waktu tu, hanya Allah yang tahu perasaan camna,

hurm, walaubagaimanapun,  masa ada lagi, 4 tahun lagi mungkin,

tapi dia cakap nak jumpa mama lagi n aku tak tahu nak cakap apa,

berserah, if mama n abah setuju okeyh la,

if diorang tak setuju apa boleh buat, diorang yang melahirkan dan mmbesarkan aku,

diorang lah aku patut ikut cakap,

apa aku mampu buat hanya berdoa,

isyaallah, kalau saya ditakdirkan jadi isteri awak kita kan bersama,

TERIMA KASIH AWAK KERANA BERNIAT NAK JADIKAN SAYA ISTERI,






No comments:

Post a Comment