Wednesday 25 July 2012

tak semua indah

Assalamualaikum..

Tah kenapa malam nie nak meluahkan semua kat blog.

Saat ni aku teringat something, pasal rakan aku, dia dan perempuan nie rapat sangat,

pergi mana mana sekali, bila gaduh diorang akan saling pujuk, kalau bukan dia mesti lelaki tu yg pujuk,

tapi, one day tah kenapa diorang bergaduh, perempuan biasalah akan sensitif,

dia just tunggu dan tunggu lelaki tu pujuk dia but until now dia tak cakap papa,

diorang macam orang asing tak bercakap tapi bila aku tengok laki tu,

aku tahu dia tak boleh sembunyi perasaan dia kat perempuan tu, nampak lah.

dia dah fall in love dekat perempuan tu tapi dia tak berani nak mengaku,

perempuan tu cuba nak tegur but suddenly lelaki tu dah ada perempuan lain,

aku jsut rasa, lelaki tu saja kawan dengan perempuan lain untuk

sembunyikan perasaan dia kat perempuan tu, apa pun be tough! 

mestilah perempuan tu menangis, hati perempuan biasalah.

actually sekarang pun perempuan tu still ada hati kat lelaki tu sama juga lelaki tu,

tapi ego,hurm..sebab ego,diorang sembunyikan perasaan masing masing,

sebenarnya sakit bila kita buat camtu, aku harap korang beterus terang,

sedih aku tengok, walaupun aku tak rapat dengan korang, aku just doakan korang ok,

lagipun jodoh ini kan rahsia Allah,just tak suka tengok korang camnie,

memang susah, tapi kalau ketepikan ego semua akan jadi mudah.

aku just doakan korang dari jauh ja. :)




p/s: assignment banyak tapi tah kenapa rajin buat entry,


No comments:

Post a Comment