Sunday 5 August 2012

family

harini ada iftar bersama family besar. tak ambik gambar pulak!

keadaan memang seronok, seronok sangat,

tapi tiba tiba mak cik aku mengubah suasana dengan bertanyakan aku tentang fendi, hurmm.

apa aku nak cakap, kami masih muda, so no comment,

mak cik aku just diam, erm, fikirlahh tu,

dah malas nak cakap papa, if dah ada jodoh tak kemana,

tak perlu nak mengulas panjang-panjang

apa aku tahu, just berdoa, mana tahu tiba tiba orang yang aku suka 

ni akan membenci aku, kita tak tahu masa depan,

nak cakap sal hati memang aku suka dia nie, tapi hati manusia boleh berubah,

selagi hati dia tak berubah mungkin dia dengan aku, if tak, tak lah,

aku taknak if berkahwin pun perkawinan sekerat jalan,

nak jugak sampai tua macam tok n towan aku tu,

lepas dah habis solat bersembang pa semua, semua duduk depan tv tengok perlawanan badminton,

LEE CHONG WEI. aku suka gak dia ni if lawan dengan Lin Dan la,

walaupun dia kalah, aku tetap suka dia,



p/s: saya harap awak tak berubah. =)






No comments:

Post a Comment