Friday 19 September 2014

360 degree.

pheww. berakitan dengan post yang sebelumnya pasal stress tu.

hahhh.. hidup aku dah bertukar kepada 360 darjah.. why?

aku dah tukar daripada kolej kirkby ke ipg tuanku bainun. pehh..

actually benda ni berlaku dengan pantas. aku tak sedar pun dah dekat dua bulan aku dok ipg

12/6/2014 tarikh yang aku tak boleh lupa, 125 orang yang boleh 

dikatakan adik beradik dikumpulkan di bpg dan dikejutkan dengan berita

kitorang akan dipindahkan. mula tak terkejut sebab ingat akan ditempatkan sekali

bila cakap ja dipindahkan ke 9 buah ipg ke seluruh malaysia terus terkejut,

sedih sebenarnya, kalau boleh tak nak bepisah tapi mungkin ni dah takdir kami,

2 tahun setengah sama sama n now kena habiskan dua tahun setengah di ipg.

25 jun 2014 tarikh kena daftarkan diri dan mengharungi 3 hari orientasi.

alhamdulillah dah nak masuk 3 bulan kat sini n ok cuma hectic life. phewww...


kalau cakap tak rindu tu tipulah kan. semua 125 orang tetap di hati. =)

niat nak belajar hati kena kuat. 


No comments:

Post a Comment