Friday 14 December 2012

cuti sem.

assalamualaikum, nampaknya dah lama blog nie tak terupdate, tak tahu nak update apa pun.

tapi kali ni ada benda nak story, pasal cuti sem kali ni,

cuti nak dekat dua bulan memang bosang.tak tahu nak buat apa.

tapi cuti kali nie banyak keluar g jalan jalan lah jugak tapi destinasi adalah thailand,

sebab tu paling dekat, malas nak g jauh jauh kononnya, =p,

great thing pasal thailand ni sebab aku suka makanan dia, makanan dia memang menepati

selera aku, tapi bila pergi bercuti kat terangganu ja terus aku tak berminat sangt

nak makan makanan diorang, mungkin tak kena selera kot,

cuti kali ni pun aku rasa perut aku makin membesar, mama asyik bagi makan ja

pheww..air pun minum tak banyak, macamna lahh nak kurus.

wang kelian

songkhla

dengan afif! susah benor nak tangkap gambar.

dekat sana benda ni lah teksi!

=-=


makan makan dengan family mama

dekat penang!
=)

dah masuk 19 just hope boleh ubah diri mnjadi lebih matang.

ada lagi beberapa minggu before masuk kolej balik so kena gunakan cuti ini sebaik baiknya,

sebelum balik harap dapat jumpa dengan dia.

p/s: you don't choose your family. they are god's gift to you, as you are to them. -Desmond Tutu-



No comments:

Post a Comment