Thursday 20 September 2012

keadaan sekarang

dah lama tak update blog,banyak benda dah berlaku,

semalam dia call, dia cakap mama pesan macam macam dekat dia,

terkejut jugak bila dia cakap mama call, tak sangka,

mama pesan suruh dia cuba bimbing dan ubah aku sebab aku nie jenis kuat bebal,

mama pesan jugak lagi dua tahun ja or dalam setahun lebih ni,

sebab mama nak tunggu dia habis belajar ja,lepas tu boleh lah nak nikah pun,

cakap sal nikah,aku rasa aku belum ready lagi untuk jadi seorang isteri,

boleh ka aku terikat dengan komitmen ?

masih banyak perkara yang aku nak lakukan,

aku still muda jugak,tapi if ditakdirkan aku dengan dia,

InsyaAllah aku akan bersama dia,

just hope perasaan kami tetap sama,

apa aku mampu hanya berdoa hubungan ini kekal sampai bila bila.



hope hubungan ni menjadi halal., =)







No comments:

Post a Comment