Thursday 27 September 2012

event syarahan!

assalamualaikum, semalam di kolej adalah aktiviti yang dilakukan, event syarahan,

pada hari tu ramai lahh yang datang dari ipg lain, 6 buah ipg if tak silap,

first time aku tengok event camni, sebelum ni tak pernah lagi melibatkan diri,

tak rugi aku datang kolej, hehe,

setiap ipg hantar 2 orang wakil dan termasuk kirkby jadilah 14 orang peserta semua,

semua budak budak nie hebat hebat belaka dan yang bestnya salah seorang peserta

dari kolej aku dapat nombor 3, kira ok lah tu, congratulation kepada nazhatul iqfa. 

malas cakap panjang panjang, tengok gambar jela, 


gadis gadis penyambut tetamu, cantik kan, most of them dari kelas aku, hehe


ini KAMI!

pasukan koir, comel jer nyanyi untuk lagu bahasa
nie pemenang 1,2,3 pertandingan melukis poster, kelas aku nombor 3 tu,

wakil kirkby afif azri, nanti cuba lagi, =)

nazhatul ifqa yang dari kirkby, dapat nomb 3.

pemenang pertandingan syarahan nie, dari ipg bahasa melayu,
puan bis excited gila. =)

p/s: semua gambar nie dari lensa fatin fatini & faiqah yassin,
terima kasih yer,

No comments:

Post a Comment