Tuesday 21 February 2012

Sambutan Maulidur Rasul

Assalamualaikum dan hello! sudah lama rasanya aku tidak mengupdate blog, masa lapang dipenuhi dengan

aktiviti tidur. Aishh tak boleh nak kata apa lah sebab minggu ni macam sibuk ja. Test untuk essay witting n so

on.

nak ceita apa pon tak tahulah,yg pasti aku asa bulan nie hubungan aku dengan someone rengang sikit, tp x

boleh nak cakap apa sebab maybe aku pon ada salah jugak,minta maaf bnyak2 pada sesiapa yang pernah
terasa

dengan post aku sebelum nie, bdway aku dah delete post itu,So this week aktiviti kolej kami adalah sambutan

maulidur rasul. mesti orang lain dah buat jugak kan.aktiviti yang kami lakukan adalah dengan membuat bubur

asyura, lukisan banner and banyak lagi. so inilah gambar-gambarnya.tengok jelaa..


Yang menang pertandingan ini adalah A4!congrat2!
makan2!

love u guys!


bubur asyura
walaupun aktiviti ini yang pertama sekali diadakan tetapi aktiviti best sangat..



No comments:

Post a Comment