Monday 23 January 2012

habiskan masa

Happy Chinese New year pada kawan2 yg berbangsa cina.. todayyyyyy,,,aku and family aku g kenduri

dekat Aloq Setaq.. dah abis kenduri 2..mula p tempat lain, p Tesco,ada PC fair yoo and adik aku

beli earphone,, hurm, aku x beli papa pon sebab malas nk beli..hadoii.. after that mulalah ayah aku ajak

berjalan tempat lain, nk minum kopi kampung, sampai2 tempat 2 memang best laa...

deko kedai 2 cantik,..lepas abis makan apa semua kitowang pon mulalah perjalanan ke kuala nerang,

memang perghh arhh jauh.. aku tefikir,camna ayah n mak aku boleh berualang

balik perlis every week..aalahai..nak balik satu hal plak bila balik jalan kampung,, memang terrible gila!!

alahai,,lama baru sampai rumah,,tapi memang best bila pergi kuala nerang, mengimbau kenangan lama..


kopi o kampung!sedap,,

peknga!

roti bakar

walaupun balik lambat, tapi tetap best abiskan masa dengan family..miahahahah

No comments:

Post a Comment